shape
shape

Бағдарламалар

Ахмет Ясауи университеті / Ғылыми жұмыстар / 2021-2023 жылдарға арналған гранттық қаржыландыру жобалары

AP09259047 - Мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру – адами капиталды дамыту кілті

 

Конкурс атауы: 2021-2023 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобаларды гранттық қаржыландыру

Жобаның жалпы қаржысы: 22 874 423 теңге.

Жоба жетекшісі: п.ғ.к., доцент Ниязова Гүлжан Жолаушықызы.

 

Идентификаторлар:

  • ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2918-0829
  • Scopus Author ID: 55822416800 

 

Тақырыптың өзектілігі: Бұл жоба мұғалімдердің кәсіби тұрғыда цифрлық білім беру ортасы мен білім берудің цифрлық контенттерін құру дайындығын, цифрлық технологияларға негізделген білім беру технологияларын кешенді іске асыру мен желілік коммуникативтік дағдыларды жетілдіруді, ақпараттық құқық және ақпараттық қауіпсіздік бойынша білімдерді қамтитын цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыруды көздейді.

Жоба білім беру жүйесін цифрландыру мен әлемдік білім қоғамына интеграциялануда пайда болған келесі проблемаларды шешуге бағдарланған:

  1. Мұғалімдердің білім беруде цифрлық технологияларға негізделген оқыту әдістерін іске асыру (аралас оқыту технологиясы, мобильді оқыту, стримингтік оқыту, жаппай ашық онлайн оқыту, цифрлық сторителлинг, геймификация) белсенділігінің төмендігі;
  2. Мұғалімдердің білім беруге арналған цифрлық білім беру орталарын (пәндік-әдістемелік сайттарды құру, виртуальды сынып және т.б.), цифрлық оқыту ресурстарын (скринкаст, подкаст, ментальды карталар, -аудио, -видео контенттерді құру және өңдеу, анимациялық презентациялар, инфографика және т.б.) құру, тарату және өңдеу жұмыстарын іске асыру деңгейлерін жоғарылату қажеттілігі;
  3. Білім берудегі бұлттық технологиялар қызметтері мен әлеуметтік желілердің білім берудегі әлеуетін тиімді пайдалану бойынша әдістемелік дайындықтары жеткіліксіз;
  4. Мұғалімдердің оқушылардың ақпараттық қауіпсіздігін қалыптастыру бойынша әдістемелік дайындықтары деңгейін арттыру;
  5. Білім беруде заманауи бағдарламалау технологияларын, 3D визуализацияны, виртуалды шындықты (VR), қосымша шындықты (AR), аралас шындықты (MR) және мобильді оқытудың жеткіліксіз пайдаланылуы;
  6. Мұғалімдердің желілік коммуникативтік дағдыларын, желілік ресурстарды алу және пайдаланудағы цифрлық құқық бағытында біліктілік деңгейін жоғарылату қажеттілігі.

«Мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру- адами капиталды дамыту кілті» атты жоба аясында жоғарыда аталған проблемалардың шешілуіҒаламдық білім қоғамына қадам басқан қоғамның өз деңгейінде дамуына ықпал етеді. Цифрлық технологиялар арқылы мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру бағытында жүргізілетін зерттеулер отандық педагогика ғылымының деңгейін жоғарылатып, білім беру мен тәрбие ісінің деңгейін көтеруге ықпал етеді.

 

Тақырыптың мақсаты: Цифрлық білім беру ортасын және білім беру цифрлық  контентін  құруға  дайындықты,  цифрлық  технологияларға

негізделген білім беру технологияларын кешенді іске асыруды, желілік коммуникациялық дағдыларды және ақпараттық құқық пен ақпараттық қауіпсіздік туралы білімді жетілдіруді қамтитын мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыра отырып, адами капиталды дамыту.

 

Күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:

  1. Мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық- мазмұндық моделі;
  2. «Біліммен цифрлық болашаққа» атты ақпараттық жүйе;
  3. Web of Science базасының Social Science Citation Index немесе Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Russian Science Citation Index индекстелетін және (немесе) Scopus базасындағы CiteScore бойынша 35 (отыз бес) процентильге ие рецензияланатын ғылыми басылымда 1 (бір) мақала; БҒСҚК ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымда 2 (екі) мақала;
  4. «Цифрлық педагогика» (72 сағат) және «Бағдарламалаудың заманауи технологиялары (Python бағдарламалау тілі, Java технологиясы)» (72 сағат) атты қашықтықтан біліктілік жетілдіру курстары бойынша Түркістан облысы мектептерінен 2500 мұғалімнің біліктілігін жетілдіру;
  5. Білім беруде цифрлық технологияларды пайдалануға мұғалімдердің ынтасын арттыру және цифрлық білім беруді насихаттау бойынша қашықтықтан ғылыми-әдістемелік іс-шаралар кешені.
  6. «Мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми- әдіснамалық  негіздері»  атты  монография,  пайдаланушыларға  арналған

«Python бағдарламалау тілі», «Цифрлық педагогика» оқу құралдары.

Зерттеу тобының мүшелері:

 

Аты-жөні

Scopus AuthorID

Researcher ID

ORCID

Ескерту

1

Ниязова Гүлжан Жолаушқызы

https:// www.scopus.com/ authid/detail.uri? authorId=55822416800

55822416800

0000-0003-

2918-0829

жоба жетекшісі

п.ғ.к., доцент

2

Беркімбаев Камалбек Мейірбекұлы

https://              ·

www.scopus.com/ authid/detail.uri? authorId=55599395600

55599395600

0000-0002-

5191-8140

бас        ғылыми қызметкер п.ғ.д., профессор

3

Сапарходжаев Нұрбек Пажарбекұлы

https://              ·

www.scopus.com/ authid/detail.uri? authorId=26531825600

26531825600

0000-0002-

9204-5374

бас        ғылыми қызметкер PhD, доцент

4

Абдрахманов Рустам Бахтиёрұлы

https:// www.scopus.com/ authid/detail.uri? authorId=57222085447

57222085447

0000-0001-

5410-8509

бас        ғылыми қызметкер техн.ғ.к., доцент

5

Қошанова Гүлназира

-

-

0000-0002-

5990-1490

бас        ғылыми қызметкер

 

Данебекқызы

 

 

 

п.ғ.к.,            аға оқытушы

6

Мауленов Сержан Сейтұлы

https://              ·

www.scopus.com/ authid/detail.uri? authorId=57211268086

57211268086

0000-0001-

5979-5846

жетекші ғылыми қызметкер, аға оқытушы

7

Давлетова Венера

-

-

0000-0002-

2938-6168

жетекші ғылыми қызметкер, аға оқытушы

8

Искендірова Гүлзипа Сарыбайқызы

-

-

0000-0002-

8102-261X

жетекші ғылыми қызметкер, магистр оқытушы

9

Елтаев Ашир Өмірханұлы

-

-

0000-0002-

8879-3513

Ғылыми қызметкер

1

0

Дуйсенбай Фариза Мұхтарқызы

-

-

0000-0002-

4152-3153

Ғылыми қызметкер, магистрант

 

 

2021 жылдың күнтізбелік жоспарына сәйкес жарияланған жұмыстардың тізімі

  1. Berkimbaev K.M., Niyazova G.Zh. The importance and models of forming the digital competence of teachers // Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика. - 2021. № 3(103). - С.124-133. (https://pedagogy- vestnik.ksu.kz/apart/2021-103-3/15.pdf).
  2. Беркимбаев К.М., Сапарходжаев Н.П.., Ниязова Г.Ж., Давлетова В.М. Information technologies in education: учебное пособие. -180 с.
  3. Ниязова       Г.Ж.        Мұғалімдердің        цифрлық       құзыреттілігін қалыптастыруды д диагностикалау әдістемелері // Ы. Алтынсарин және ағартушылық тағылым: тарихи өзегі, танымдық өрісі, заманауи өрнегі: Ы. Алтынсариннің 180 жылдығына арналған Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары / Қостанай қ. А.Байтұрсынов атындағы Қостанай          өңірлік         университеті,          2021.          –Б.          178-181. (https://kostanaytv.kz/kz/news/education/ybyrai-altynsarinnin-180-zhyldygyna- arnalgan-gylymi-konferenciya).
  4. Кошанова Г.Д. Цифрлық білім беру ортасы жүйесіндегі педагогикалық технологияларды талдау // Наука, и образование в современном мире: вызовы ХХІ века: Материалы ІХ Международной научно-практической конференции, Нұр Сұлтан қ., 2021. –Б. 69-73 (https://www.kgu.kz/ru/node/3386).
  5. Ниязова Г., Дуйсенбай Ф. Дидактические возможности образовательных  технических  средств  и  информационных  ресурсов  //

Научный форум: Педагогика и психология: сб. ст. по материалам LIII междунар. науч.-практ. конф. М.: Изд. МЦНО, 2021. – С.4-14. (https://nauchforum.ru/files/2021_08_02_ped/8%2853%29.pdf).

 

Жоба аясында 2022 жылдары жарияланған еңбектер тізімі

Scopus базасында индекстелетін журналдардағы жарияланымдар:

1. Niyazova G, Abdrakhmanov R., Adylbekova E., Koshanova G. Applying augmented and virtual reality in online and offline education // Journal of Theoretical and Applied Information Technology 30th April 2022. Vol.100. №8. - Р.2528-2541. https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85130684166&origin=resultslist&sort=plff&src=s&st1=Niyazova&st2=Gulzhan&nlo=1&nlr=20&nls=countf&sid=c3b32b4b4fcf8b2c2d5e8275afd0808c&sot=anl&sdt=aut&sl=52&s=AUID%28%22Niyazova%2c+Gulzhan+Zholaushievna%22+55822416800%29&relpos=0&citeCnt=0&searchTerm=

2. Niyazova, G. Z., Saparkhojayev, N. P., Bazarbaeva, A. I., & Azybayev, M. A. Development of digital competence of school teachers // World Journal on Educational Technology: Current Issues. – 14(3), 592–603. https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85133416302&origin=AuthorNamesList&txGid=16a8ce4c49c7dfc4c1a53d91d5a54ed9&isValidNewDocSearchRedirection=false

ҚР ҒжЖБМ ҒжЖБССҚК ұсынған журналдардағы жарияланымдар:

1. Berkimbayev K.M., Niyazova G.ZH. Structural-content model for forming the digital competence of teachers // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2021. – №4 (122). – Б. 73–84. https://doi.org/10.47526/2021-4/2664-0686.07 . https://p.ayu.edu.kz/documents/bfa02c08-6288-4bcc-b5c2-33ad034d1ad5_%D1%85%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80%D1%88%D1%8B%20%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%BB.pdf

2. Berkimbayev K. M., Niyazova G.Zh., Burayeva Zh.B. Digital transformation of education: educational and methodological problems and ways to solve them // Известия КазУМОиМЯ имени Абылай хана, серия «Педагогические науки», №2(65). 2022. –С.40-51.DOI 10.48371/PEDS.2022.65.2.003.

http://bulletin-pedagogical.ablaikhan.kz/index.php/j1/issue/view/38/42

Шетелдік журналдардағы жарияланымдар:

1. Berkimbayev K.M., Niyazova G.Zh. Methodological approaches to the formation of a teacher’s digital competenc // Вестник РУДН. Серия: Информатизация образования 2021.

Vol. 18. № 4 –С. 305–313 DOI 10.22363/2312-8631-2021-18-4-305-313.

https://journals.rudn.ru/informatization-education/article/view/30225

Халықаралық конференция жинақтарындағы жарияланымдар:

1. Berkimbayev K. M. Formation of Digital Competency in Education by Using Modern Technologies // Uluslararasi türk dünyasi egitim bilimleri kongresi bildiri kitabi. Copyright 2022, Yurtdısı Türkler ve Akraba Topluluklar Baskanlıgı Yayınları. – Р. 326-330.

https://gaziturkdunyasi.gazi.edu.tr/gaziturkdunyasi.pdf

2. Ниязова Г.Ж., Каликова Ж.Т. Жалпы білім беретін мектептерде информатиканы оқытуда «аударылған сынып» технологиясын іске асыру // Материалы Международной научно-практической конференции «Современное педагогическое образование: инновационные методы обучения и воспитания» 2 том. – Петропавловск: СКУ им. М. Козыбаева, 2022. –Б.206-209.

http://kozybayev.edu.kz/files/conference/conf_sovrem.pedagog.obrazovanie_02.2022_tom2.pdf

3. Ниязова Г.Ж., Турсынбеков У.А Робототехникасына оқытудың әдістемелік негіздері - мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру бағыты ретінде // Материалы Международной научно-практической конференции «Современное педагогическое образование: инновационные методы обучения и воспитания» 2 том. – Петропавловск: СКУ им. М. Козыбаева, 2022. – Б.232-235.

http://kozybayev.edu.kz/files/conference/conf_sovrem.pedagog.obrazovanie_02.2022_tom2.pdf

4. Ниязова Г.Ж., Балтабаева А.Ю., Дүйсенбай Ф.М. Цифрландырудың философиялық және психологиялық аспектілері. Materials of the international scientific practical conference «Digital transformation in the educational process and applied software». June 9, 2022 - Kyzylorda: Korkyt Ata KU, 2022. –Р.204-209.

https://korkyt.edu.kz/files/documentsD/elsbor.pdf

Оқу құралдары

1. Беркимбаев К.М., Ниязова Г.Ж., Искендірова Г.С., Бекболат М.С. Цифрлық педагогика: Оқу құралы / К.М.Беркимбаев, Г.Ж.Ниязова, Г.С.Искендірова, М.С. Бекболат. Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, – Алматы: ADAL KITAP, 2022. –118 б.

2. Беркимбаев К.М., Ниязова Г.Ж., Мауленов С.С., Байтерекова Н.И., Искендірова Г.С. Python бағдарламалау тілі: Оқу құралы / К.М.Беркимбаев, Г.Ж.Ниязова, С.С.Мауленов, Н.И.Байтерекова, Г.С.Искендірова. – Алматы: ADAL KITAP, 2022. - 128 б.